Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
NEW YORK
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
giovanni dalessi
Kunstenaar van het jaar 2013. Zijn betekenisvolle werken zijn geliefd bij een groot publiek. Doordat hij binnen aloude thema’s als portret, stilleven en landschap zijn eigen persoonlijke stempel weet te drukken onderscheidt hij zich. De ongedefinieerde ruimtelijkheid, de afsnijding van zijn taferelen en bovenal het perspectief, maken de schilderijen van Dalessi sterk en boeiend. Overbodige, voor hem storende details, laat hij weg. In een ondiepe, bijna onduidelijke coulisse, geeft hij zijn voorstelling weer. Hij speelt met het platte vlak, waarbij er nauwelijks sprake is van hiërarchie tussen voor- en achtergrond. Het gevolg is dat zijn figuren en taferelen een zeer sterke expressieve kracht hebben. Als beschouwer heb je slechts een focus op het afgebeelde en wordt je door niets van het hoofdthema afgeleid.
Beeldende kunst is een vorm van communicatie en zou vooral, zoals het woord al aangeeft, via het beeld moeten communiceren.
Dat dit lang niet altijd het geval is weten we natuurlijk al heel lang. In mijn academietijd werd er al vaak en veel over gediscussieerd; “Kunst met een A4tje” noemden we het. Refererend aan de stapels A4tjes die bij de ingang van museumzalen netjes in een speciaal daarvoor ontworpen plexiglazen bakje stonden.
Op deze velletjes stond een tekst die altijd precies op het A4tje paste en waar een poging werd ondernomen om het tentoongestelde werk in zeer wollig taalgebruik voor de argeloze toeschouwer te duiden. Bijna altijd waren er na het lezen meer vragen bijgekomen dan beantwoord.
Ik heb het stellige idee dat hier een verwoede poging werd ondernomen om het werk, bij gebrek aan het eigen vermogen tot beeldend communiceren, van inhoud en lading te voorzien. Alle zaken waar de schrijver van dit A4tje zelf tegen aan liep – en dat waren er volgens mij behoorlijk wat – werden weggewerkt met de zin “…en daarbij schuwt de kunstenaar het experiment niet!”
Kunstenaars zouden op zoek moeten gaan naar manieren om dat wat ze verbeelden op een heldere manier te verwoorden. Of veel beter nog, dat wat je wil verwoorden op een heldere manier leren verbeelden.
Drie jaar geleden ben ik een blog begonnen met de naam ‘work in progress’. Hier deel ik de werkstadia van mijn schilderijen met de bezoekers van mijn blog.
Ik laat mijn werk zien, niet achteraf, terugkijkend op een schilderij dat inmiddels tot een goed einde is gekomen, maar tijdens het ontstaansproces. Vanaf de eerste opzet op het doek. Als ik zelf nog niet weet hoe het er uiteindelijk uit zal gaan zien deel ik de stappen, de overwegingen, veranderingen en de twijfels.
Een kunstenaar moet durven het achterste van zijn of haar tong te laten zien. Als het goed is, is er niets te verbergen, ook niet tijdens het ontstaan en de uitwerking van een werk. Wat is er mooier dan dit alles met de toeschouwer te delen? Via de taal van het beeld graag. Is die helder, dan zijn er verder weinig woorden nodig.
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
URBAN HAPPINESS
project :
upholstered
style :
textile
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
upholstered
project :
heartparade
style :
fineer
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
marianne naerebout
“Ik kan mezelf niet schrijvend uitdrukken, maar in mijn schilderijen zit altijd een verhaal. Ik werk niet vanuit serieuze aspecten van het leven, maar ik fantaseer, ik maak een sprookje van het onderwerp.”
Hoe schud je het kind wakker dat in elk van ons leeft? We kunnen ons verwonderen over vuurwerk of over de kleuren uit het licht dat door een prismakijker zichtbaar wordt gemaakt. We kunnen ook gewoon gaan kijken naar de schilderijen en objecten van Marianne Y. Naerebout.
Als een rode draad loopt door alle kunstwerken een sentiment van levensvreugde. Uiting vindt plaats middels een uitbarsting van kleuren en uitstraling van een positieve stemming. Haar schilderkunst is instinctief. De overvloed van effecten met primaire kleuren en vooral de beweging komen tot stand door alle indrukken opgedaan tijdens haar reizen. Zij straalt het leven uit als de moderne nomade en haar kunstwerken zijn de spontane, wonderbaarlijke verhalen.
Marianne Y. Naerebout is geboren in 1958 te Rotterdam. Zij studeerde aan de St. Joost Academie voor Beeldende Kunsten en aan het Cyprus College of Art.
Zij woonde tien jaar in Oman, Syrië, Maleisië en Gabon. Sinds eind 1993 woonde zij weer in Nederland. Als ze in 1997 verliefd wordt vertrekt ze naar Ft. Lauderdale in de VS. Zo’n tien jaar werkt ze vanuit Breda en de VS, maar dan vind ze het tijd om de zoektocht weer uit te breiden. Momenteel werkt ze vanuit Breda, Apricale (Italië) en Arusha (Tanzania).
Naast haar eigen schilderwerk zet ze zich ook in voor anderen, via Stichting Karibu. Deze stichting helpt minder bedeelde kinderen hun creatieve gaven te ontdekken. Marianne zit in het comitée van aanbeveling van deze stichting en zet zich in voor het welzijn van straatkinderen in Rwanda.
Marianne Naerebout exposeerde in Oman, Syrië, Jordanië, Italië en Nederland.
[bron: www.kanishaarlem.nl]
share :
on email
share :
on whatsapp
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
design classic
style :
textile
creator :
Elvira van bochove
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
design classic
project :
hartenbankje
style :
hout [art paint]
creator :
Elvira van bochove johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
rosegarden
project :
heartparade
style :
art textile
creator :
wereldwijven
Wereldwijven ateliers, opgericht door Jolanda Branderhorst in 2011 is een non-profitorganisatie, gevestigd in het historische stadscentrum van Dordrecht. Ruim 80 vrouwen uit allerlei culturen verrichten begeleid vrijwilligerswerk en komen hier om hun basis (arbeids)vaardigheden te vergroten, hun sociaal netwerk uit te breiden en met de Nederlandse taal te oefenen. De dagelijkse leiding is in handen van Laura IJzerman en Marieke Schakel. Naast begeleiding van de vrouwen staat de organisatie voor creativiteit: het ontwerpen van tijdloze producten en uitvoering van opdrachten voor ontwerpers. Ook zijn er contacten met opleidingsinstituten op het gebied van mode en vormgeving.
Wereldwijven ateliers is opgericht vanuit het idee een plek te creëren waar vrouwen met allerlei (culturele) achtergronden op een creatieve en zinvolle manier bezig kunnen zijn. Want hoe vind je je weg in een land dat zo anders is dan je thuisland, waar je de taal niet of nauwelijks spreekt, waar je bepaalde gewoontes niet begrijpt, waar je geen sociaal vangnet hebt? Wereldwijven ateliers biedt deze vrouwen een veilige plek, een plek waar ze zich welkom voelen, herkenning vinden, ondersteund worden in het vinden van hun weg in onze maatschappij, leren trots op zichzelf te zijn.
Wij stellen ons een samenleving voor waarin iedereen zijn plek heeft, ongeacht je opleidingsachtergrond, geboorteland of levenservaring. Een sociaal netwerk, individuele ontplooiing en versterking van de eigen kracht zijn hierbij essentieel. Beheersing van de Nederlandse taal is hierbij een belangrijke tool, maar ook het delen van levenservaringen. Dit doen wij door gezamenlijk te werken aan producten die met liefde zijn gemaakt. Handgemaakte producten, zoals onze eigen kussens, maar ook productiewerk in kleine oplages voor opdrachtgevers.
share :
on email
share :
on whatsapp
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
ans markus
Bekend van haar windselschilderijen en ze maakte o.a. een serie hommages aan moderne klassieken, schilderijen over Medea, en interieurs van de Godshuizen. In het zoeken naar haar identiteit ontwikkelde Ans Markus een persoonlijke mythologie, die een eigen denk-, ervarings- en gevoelswereld omvat. In deze zin vormt haar kunst niet alleen een vernieuwende bijdrage aan het realisme in de Nederlandse schilderkunst, maar is zij ook onmiskenbaar authentiek. Haar recente werk gaat over de levenscyclus en het creëren van een betere wereld. Haar schilderijen laten zien dat de thematiek hetzelfde is gebleven, maar een ruimere betekenis heeft gekregen, de emotionele belevingswereld van de mens in relatie tot zijn omgeving.
Ans Markus heeft applaus nodig. Dat geeft haar vleugels. En over dat applaus heeft de in Amsterdam wonende en werkende kunstenaar absoluut geen klagen. In 2009 werd zij uitgeroepen tot kunstenaar van het jaar. Hoewel die waardering voor haar heel belangrijk is gaat het haar toch in eerste instantie om dat te schilderen wat zij zelf mooi vindt. “Je moet altijd zorgen dat je eerlijk blijft in je werk. Het mag nooit een ‘maniertje’ worden.” (citaat uit dertig jaar realisten).
Aan braaf schilderen heeft zij een hekel. Zij blijft altijd op zoek naar de uitdaging, zij ziet dat o.a. als een belangrijke taak van de kunstenaar. Vroeger verbeeldde zij meer een duidelijk verhaal. Nu durft zij juist steeds meer weg te laten, gebruikt grotere vlakken en meer ruimte. Het zijn de abstracte elementen in haar schilderijen. Daarmee bewijst zij voor zichzelf dat realisme ook vernieuwend kan zijn. Het oneindige uitwerken van een schilderij hoeft wat haar betreft niet meer zo. Zij werkt sneller en weet eerder de grens van spanning te bereiken. Als zij zelf het gevoel heeft dat het schilderij klopt laat zij het zo. Want vindt de geslaagde kunstenaar: “Je kunt het ook verprutsen wanneer je er teveel aan probeert te verbeteren.”.
share :
on facebook
share :
on linkedin
HEARTPARADE
project :
geluksbank
style :
concrete & mozaiek
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
URBAN HAPPINESS
project :
design classic
style :
textile
creator :
Elvira van bochove
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
design classic
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
clemens briels
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
HEARTPARADE
project :
design classic
style :
brown leather
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
design classic
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
gerdine duijsens
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
design classic
style :
textile
creator :
Elvira van bochove
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
design classic
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
menno baars
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
fabian
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
toos van holstein
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
HEARTPARADE
project :
cardboard [kids]
style :
cardboard
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
kidscardb.
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
falyn
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
synode dordrecht
style :
poetry in wood
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
dordrecht
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
martijn van der linden
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art digital
creator :
methorst
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
1st. trial
style :
textile
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
design classic
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
ces53
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
guusje bertholet
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
petra hartman
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
pietra piet
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
anne rijkse
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
iwaz
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
jacques tange
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
heartparade
style :
art paint
creator :
BobBenArt
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
heartparade
project :
beach [holiday]
style :
wood
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
holiday
project :
thnxs
style :
plastic on wood
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
plastic
project :
shape & share your heart
style :
heartseats
creators :
johan leemkuil
elvira van bochove
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
share :
on facebook
share :
on linkedin
share
project :
heartseats
style :
the heart knows no limits
creators :
johan leemkuil
elvira van bochove
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Het hart is al jarenlang de inspiratie van Johan Leemkuil. Het geeft ons het meest waardevolle dat we hebben: Leven. Het hart verbindt. Johan is de ontwerper van de hartvormige bank, die model staat voor alle heartseats. “De bank als medium is interessant omdat ie uitnodigt om te ontmoeten. Wanneer we gaan zitten, kunnen we ontspannen en kan er meer aandacht zijn voor onszelf, elkaar en onze omgeving.” De kern van de zoektocht in zijn werk.
Elvira van Bochove werkt sinds 1993 aan haar rode draad “verbinding”. Ze is afgestudeerd als schilder maar maakt ook ruimtelijk werk en dans. Hierin komt altijd die rode draad terug. “Het leven heeft er baat bij als we beter gaan snappen hoe alles verbonden is…”. Elvira geeft mede vorm aan de heartseats, onder andere door beschilderen en bekleden.
share :
on facebook
share :
on linkedin
ELVIRA
project :
grasbank
style :
pigs on a bench
creator :
johan leemkuil
Al sinds de middeleeuwen is het hart is een symbool voor de liefde. Inmiddels is het tot overal in ons dagelijkse leven doorgedrongen. In de taal, film, mode, kunst, life events zoals geboorte, trouwen, nationale feesten als moederdag, vaderdag, Valentijnsdag, in volksreligie, in onze eetcultuur.
Ik gebruik de bank als medium omdat het mensen uitnodigt om erop te gaan zitten. En als we gaan zitten, ontspant ons lichaam en is er vanzelf meer aandacht voor onszelf, elkaar en onze omgeving. Het nodigt uit om te ontmoeten.